Klacht: Besteld, betaald maar niets gekregen

op 05 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb artikelen besteld die beloofde binnen 1-2 werkdagen bezorgd te worden. Bestelling afgerond, afgerekend maar nooit meer wat gehoord. Dit betreft artikelen die wij graag mee op vakantie wilde nemen dus die inderdaad snel bezorgd moesten worden. Klantenservice is onbereikbaar per email of telefoon. Ook geen reactie via facebook

Als mijn bestelling op tijd binnen is of als ik mijn volledige bedrag krijg teruggestort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 12 januari 2017 om 19:36 geantwoord

Beste Daniella, allereerst mijn excuses voor de late reactie. In mijn systeem zie ik dat je bestelling (minus 1 artikel) inmiddels is bezorgd. Het bedrag van het ene artikel dat manco is gemeld, is inmiddels aan je teruggestort. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door DaniellavB