Klacht: Besteld, betaald maar krijgen ho maar!

op 18 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Schoenen besteld op de 12e via de website, en ook betaald. Krijg een ontvangsbevestiging met alles erop en eraan. Levertijd max 3 dagen…

Op de 18e maar eens gebeld (nou ja, daar was ook bemiddeling van het hoofdkantoor voor nodig, want het betaalde nummer wordt gewoonweg afgebroken) wanneer ze de schoenen denken te verzenden. “Oh, deze zijn uitverkocht…wij sturen u nog een mail en dan storten wij het geld terug.”

Ik vraag me af of ze dat ook hadden gedaan als ik niet had gebeld. Een bijzonder slechte service. Iets verkopen wat er niet is! Dat lijkt wel alsof ze ‘gebakken lucht’ verkopen of ‘de kleren van de keizer’.

Toch maar dezelfde schoenen gaan kopen bij een zaak die wel verstand heeft van zakendoen en klantenservice.

Aktiesport noemen ze zichzelf…nou prima aktie hoor. Tijd om jezelf te schamen non-aktiesport!

Als ze hun afspraken en beloften nakomen. Maar hé, de dame aan de telefoon (die er niets aan kan doen overigens) wist er nog net uit te persen "sorry mevrouw".

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 12:34 geantwoord

Beste klant, Vervelend te horen dat wij ons niet aan onze afspraken hebben kunnen houden. Wij hebben helaas de schoenen niet meer aan je kunnen leveren, omdat de voorraad niet meer toereikend is. Daarbij hebben wij voor jou een terug betaal verzoek ingediend deze is op 18-5 aan je terug betaald. Met vriendelijke groet, Klantenservice Aktiesport.

Alle klachten die gemeld zijn door Ragnhilde