Klacht: Besteld, betaald, geen product noch geld terug

op 10 mei 2017 over Samed in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 januari heb ik een aantal producten besteld via Samed.nl. De bestelling werd keurig netjes geplaatst en ik heb vooruit betaald 67,52, –
Na meerdere telefoontjes gepleegd te hebben (werd niet opgenomen) heb ik besloten om 23 februari een mail te sturen waar mijn order blijft. 24 februari krijg ik een reactie; de bestelde producten zijn niet op voorraad; medio week 9 komen ze binnen. Dat is in de eerste week van maart. Na weken wachten zonder reactie heb ik 18 april een bericht verstuurd dat ik per direct mijn geld retour wil hebben. 21 april krijg ik een kennisgeving dat mijn geld z.s.m terug gestort zal worden. Tot op heden geen terugstorting van mijn geld en wederom niet telefonisch bereikbaar.
Het bedrijf is niet betrouwbaar in zijn of haar informatie. Ik vind dit ronduit onbeschoft om iemand (en dus ook mijn client) ruim 5 maanden te moeten laten wachten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld binnen 24 uur teruggestort gaat worden op mijn bankrekening.

Alle klachten die gemeld zijn door maralij