Klacht: besteld betaald en nooit gekregen

op 16 februari 2018 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op vier december uit bakker comfort besteld vier tot vijf keer over nieuw besteld telefonische, een paar keer met de mail krijg niet eens antwoord, een keer uw bestelling is te groot en moet eerst betaald worden dat ook gedaan nog nooit never niets gezien, ze zijn al minstens twee weken telefonische niet bereikbaar, ga binnenkort maar aangifte doen wegens oplichting.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik te vrede ben als ik mijn € 125,71 terug heb wat ik in een mail geëist heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker-2017