Klacht: besteld, betaald en niets ontvangen

op 11 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

een aantal weken geleden 120 nagellakjes besteld en met visa betaald maar nog niets ontvangen. Het is de bedoeling die te gebruiken als doopsuikers voor de geboorte van ons kindje midden september. Als verschillende keren gemaild, reeds 1 maal een antwoord gehad dat het niet normaal is dat ik ze nog niet heb ontvangen en daar blijft het bij…. de tijd begint te dringen. Ik moet op zoek naar een alternatief voor mijn doopsuikerstjes….

volledig betaalde som terug!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 06:54 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door debomeul