Klacht: Besteld, betaald en na anderhalve maand nog niets

Tomassonl op 30 maart 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Op 5 februari bestelling geplaatst. Prijs 10,99 euro betaald. Bevestiging ontvangen met mededeling : levering kan Max 20 werkdagen duren. Nu echter 30 werkdagen verder. Nog niets geleverd. Klantenservice levert standaard antwoord dat het nog wel tot mei kan duren… nu gevraagd om geld terug.. Kijken of ze dat doen. Verwacht er niet veel meer van.

Snelle levering binnen 1 week of anders geld terug.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 maart 2018 om 15:18 geantwoord

Beste Tom Lips,

We hebben een herzending voor u geregeld, en het nieuwe pakket is al verzonden op 2018-03-24 via de koerier SwissPost-track-HYD. Het trackingnummer is RL956097415CH. U kunt via de volgende link uw pakket volgen:

http:www.17track.neten

De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

In het algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket totdan nog niet had ontvangen, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door