Klacht: besteld artikel voor 23:59u niet volgende dag geleverd, ondanks levering belofte

op 06 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brievenbus poststuk is 1 dag later niet geleverd, ondanks toezegging en vermelding op de website.

Bestelling geplaatst om 23:44 6 september. In de bevestigingsmail 1 minuut later wordt vermeld dat poststuk pas op 7 september wordt geleverd.

Als de verkoper niet eerlijk is over zijn bedoelingen of als hij bijvoorbeeld relevante informatie achterhoudt, dan spreken we van misleiding.

Gewenste Oplossing:

Als bol.com eindelijk eens levert zoals vermeld op de website. Voor bestelling wordt vermeld volgende dag. Direct na bestelling 1 minuut later in bevestigingsmail 2 dagen later???

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 11 september 2018 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben via de mail contact gehad en heb ik u een compensatie aangeboden. Ik sluit de klacht online.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag. U kunt altijd reageren op mijn e-mail, ik help u dan graag verder.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Lemmens