Klacht: besteld aparat wordhelemal niet opgeladen

op 06 februari 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

het bedoelde apparaat wat voor verjaardag cadeaucadeau was bedoeld ligt nu al weer 14 dagen hier in huis omdat er niet op m n klacht word gereageerd, en heb ook totaal gen info hoe en war en wanneer het retour kan gaan terug naar outspot er zit gen rekening ,betaal bewijs .of info bij het bestelde art ! wel heb ik de afschrift v.d ing bank ,maar met een apparaat wat niet werkt ,kan je niks en retour wil ik niet betalen ervoor ik heb iets gekocht betaald ,en wil dan ook het bestelde kunnen gebruiken en die sores er niet bij hebben .maar hoor niks op m.n klacht en straks is de inruil tijd om en dan sta je !,dus wat en ellende ga ook nooit meer iets bestellen,hoop dan ook voor m.n kleindochter dat het word opgelost ,want daar heb ik voor betaald toch ! bvb dank.

waneer het retour word verstuurd en dat het werkt ,en zonder verdere kosten natuurlijk ben geen gekke gerrit , en het is ok verplicht dacht ik als ze niet retour sturen zonder kosten dan mn geld terug !! ps heb gen video en het apparaat .zit ingepakt in de doos vor terug te sturen mar heb genadres oid ?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door FREEKKIE