Klacht: ‘Beste’ ns

op 05 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Er gaat geen week voorbij dat ik niet te laat kom op mijn werk, eindelijk klaar met werken komt het ook nog meerdere keren voor , jahoor vertraging, trein rijdt niet. Veel te drukke treinen, niet kunnen zitten zelfs bijna niet meer kunnen uitstappen, jezelf duwen tussen alle mensen om in en uit de trein te komen. En daar betaal ik voor een enkeltje hoorn zaandam al 6.70 Voor? Daar mag je wel een service van verwachten maar neehoor ik heb meer problemen dan positieve dingen met de ns meegemaakt. En dan lees ik nu dat jullie de trein kaartjes nog duurder willen maken? BELACHELIJK. Zorgen jullie eerst maar is dat iedereen optijd op zijn werk komt, iedereen een plekje heeft om te zitten, ik hou me hart vast voor de winter want als de ns nu al niet optijd kan rijden laat staan met een paar vlokjes sneeuw. En om niet te vergeten hoorn kersenboogrd is ook een station. Dus als er 3 min vertraging is. Laat ons dan niet allemaal daar staan.

-goed geregelde treinen, optijd komen.
Zo niet meteen een bus klaar hebben om te rijden.
Mensen raken zo hun baan kwijt ( ja ik krijg waarschuwingen van mijn baas en kan ik er wat aan doen? NEE
trein kaartjes mogen best goedkoper. Want tegenwoordig vergoed de werkgever dit ook niet meer en werk je uren lang op eigen kosten om de ns te betalen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS