Klacht: ‘Beste’ ns

op 05 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er gaat geen week voorbij dat ik niet te laat kom op mijn werk, eindelijk klaar met werken komt het ook nog meerdere keren voor , jahoor vertraging, trein rijdt niet. Veel te drukke treinen, niet kunnen zitten zelfs bijna niet meer kunnen uitstappen, jezelf duwen tussen alle mensen om in en uit de trein te komen. En daar betaal ik voor een enkeltje hoorn zaandam al 6.70 Voor? Daar mag je wel een service van verwachten maar neehoor ik heb meer problemen dan positieve dingen met de ns meegemaakt. En dan lees ik nu dat jullie de trein kaartjes nog duurder willen maken? BELACHELIJK. Zorgen jullie eerst maar is dat iedereen optijd op zijn werk komt, iedereen een plekje heeft om te zitten, ik hou me hart vast voor de winter want als de ns nu al niet optijd kan rijden laat staan met een paar vlokjes sneeuw. En om niet te vergeten hoorn kersenboogrd is ook een station. Dus als er 3 min vertraging is. Laat ons dan niet allemaal daar staan.

Gewenste Oplossing:

-goed geregelde treinen, optijd komen.
Zo niet meteen een bus klaar hebben om te rijden.
Mensen raken zo hun baan kwijt ( ja ik krijg waarschuwingen van mijn baas en kan ik er wat aan doen? NEE
trein kaartjes mogen best goedkoper. Want tegenwoordig vergoed de werkgever dit ook niet meer en werk je uren lang op eigen kosten om de ns te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maritq23ndjdus