Klacht: Beste mensen,

op 13 juli 2012 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pas op voor AVG.
Je bestelt een product. Je maakt het bedrag over. En vervolgens zegt men doodleuk dat je met Tjechië zaken hebt gedaan. Een zéér klantonvriendelijk bedrijf. Ze doen niets voor je. Als je belt ze nemen niet op.Overigens bij bellen 0.80 eurocent p/m. Brief gestuurd je hoort niets – nergens reageren ze op. Het riekt naar oplichting. Ga stappen ondernemen. Radar en politie moet zich maar eens hierover buigen. Ik denk dat we zo langzamerhand het beestje bij de naam moeten noemen. Zij zijn niet de enige die zich hier schuldig aan maken je ziet het steeds meer. Hier ligt ook een taak voor de overheid.

Gewenste Oplossing:

Je voelt je als consument vreselijk opgelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door yomore70