Klacht: Bestalling niet ontvangen

op 10 mei 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik ben mevr zidane.
Ik heb en zomer jas bestald bij world Pay customer Payment dit had op 23-04-2016 gedaan en ik heb tot nu all nog niets ontvangen of gehord
Wat moet ik doen?

Gewenste Oplossing:

Ik word tevreden wanner ik mijn bestalling krijg en op tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 11 mei 2016 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door RAHMA08