Klacht: Besseling niet geleverd

op 08 oktober 2016 over Ritel in de categorie Internetshops - Elektronica

• Op 3 oktober 2016 heb ik bij u een bestelling geplaats en via uw winkel mijn telefoon abonnement verlengd. Het betreft een bestelling van
• Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Silver
• Samsung A3 -2016- GSM-Tel. Gold (4G)
• Mijn bestelling is bij uw geregistreerd onder nummer 16105—–
• Op 6 oktober kreeg ik van u een email waarin stond dat ik mijn bestelling mocht ophalen bij een post NLservice punt Helaas zat in het pakket dat ik had opgehaald allen maar telefoon en geen Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Silver

Wat is het probleem?
• Door mij bestelde producten zijn door u niet geleverd en hun uw site, op mijn account staat dat alles verzonden is. Uw medewerker die ik op woensdag 5 oktober heb gesproken heeft duidelijk aangegeven dat Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Silver voorradig was maar dat ze hadden gewacht op Samsung J5. Ik vroeg of ze dan een andere telefoon hadden i p v Samsung J5 en volgens hem was dat zo. Hij kon i.p.v. J5 A3 leveren samen met Apple iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Silver. Het gesprek heb ik nog steeds in mijn telefoon.

het product( iPad Air 2 ) binnen 5 werkdagen vanaf heden als nog te leveren;
of het koopcontact en het verlenging van mijn telefooncontract ontbinden en aan mij het geld teruggeven op mijn rekening nummer

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ritel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ritel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MIMIRITEL