Klacht: Besmette eieren, geen verantwoordelijkheid en onfatsoenlijke personeel!

op 06 augustus 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

de hele maand juni en juli besmette eieren wordt verkocht; als consument van deze filiaal in Bilgaard heb ik meerde dossen van dit soort besmette eieren gegeten en ik de hele laatste weken onwel en ziek geworden. Er zijn geen andere verklaren is dan deze foute product van Aldi. Gister ben ik langs bij deze filiaal geweest en met een medewerkster (mw. Christina Roos) heb ik gehad, haar gevraagd om mijn vraag voor een bedrijfsdokter die onafhankelijk zijn mijn bloed slechts over deze mogelijke giftige gevaren van eieren te onderzoeken; en mijn verzoek aan verantwoordelijk persoon aanmelden. Ertussen komt een andere nieuwkomer kassier (een jonge vrouw brutaal om mij zomaar weg te sturen met haar ongevraagde advies. Zij is degene die ei-foto gemaakt en had ik mijn telefoon en fax nummer doorgegeven. Ik heb de laatste stukje ei die ik huis had langs gebracht om foto te maken. Vandaag een vriend van haar en/of nep filiaalmanager mij gebeld zonder zijn naam te geven. eerst noemt zich als verantwoordelijk persoon op dit moment, pas daarna zegt dat hij geen manager is en geen verantwoordelijk van dit soort problemen. de manager nu op vakantie is. Ik moet zelf naar hoofdkantoor aanmelden om mijn verzoek direct daar te doen. Dit was die ongevraagde advies van die onfatsoenlijk vrouw van gister die zij zomaar komt te bemoeien. Nu geef ik u; En mijn verzoek aan en En dit onfatsoenlijke gedraag van deze filiaal personeel aan. Ik hoop dat het genoeg duidelijk zijn.
M.V.G.

Mijn verzoek verwijzen naar een onafhankelijke arts of bedrijfsarts van Aldi om bloedonderzoek over eieren problematiek, met een medisch verklaring of ik besmet ben of niet.

Daarnaast excuses door deze brutale jonge dame en die nep-manager die geen enkele verantwoordelijk naam en geeft ook geen zijn naam door. Nu kan iedereen zijn medewerker van aldi of helemaal iemand anders?!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Consument van aldi