Klacht: Besloten om het bedrag.

op 31 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Trouwde zonder mijn toestemming en zonder het aan mij gegeven informatie.
U heeft besloten om het bedrag van € 2.662 te verzamelen van mijn bankrekening.
Ik probeerde herhaaldelijk contact met u opnemen, maar het mocht niet baten.
Tot nu toe geen informatie ontvangen.
Je kunt ook zeggen dat ze zijn gestolen uit mijn bankrekening.
In de directe informatie kunt u, waar is mijn geld.
Anders moet ik om juridische stappen te ondernemen tegen jullie..
Want, vind ik het beschamend gedrag, dat nooit had mogen gebeuren.
Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Wil ik graag informatie krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

4 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marek Kin

4 maanden geleden - Trouwde zonder mijn toestemming en zonder het aan mij gegeven informatie. U heeft besloten om het bedrag van € 2.662 te verzamelen van mijn bankrekening. Ik probeerde herhaaldelijk contact met u opnemen, maar het mocht niet baten. Tot nu toe geen informatie ontvangen. Deze zaak is tot nu toe onverklaarbare, begrijp ik niet waarom u deze informatie te verbergen, spreekt hier over mijn geld. Je kunt ook zeggen dat ze zijn gestolen uit mijn bankrekening. In de directe informatie kunt u, waar is mijn geld. Anders moet ik om juridische stappen te ondernemen tegen jullie.. Want, vind ik het beschamend gedrag, dat nooit had mogen gebeuren. Teneinde ervan verzekerd te zijn dat u deze brief ontvangt, verzend ik deze brief zowel per post als per e-mail. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Marek Kin