Klacht: Beslagvrijevoet

op 04 september 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso heeft beslag gelegt op mijn loon maar heeft mij als alleenstaande aaangerekend. Ik BZN achter alleenstaande moeder met drie minderjarige kinderen. Ik moet nu rondkomen van nog geen 800, per maand. Mijn huur alleen is al 662 euro. Bezwaar ingediend maar ze houden dit bedrag aan. Erg slecht! En onmenselijk!

Aanpassing beslagvrijevoet uiteraard!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten.

Reactie van de melder van de klacht Moedervan5

3 maanden geleden - Gevolg van mijn klacht... Beslag vrije voet nog hoger... Dus. Nog minder inkomen... Dus waardeloos.... Kom hopeloos in de problemen. Heb nu 196 per week. Met drie kinderen. Huur alleen is al 663, Wil ik wel eens weten hoe ik dit moet doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moedervan5