Klacht: beslagvrije voet

dettie123 op 23 december 2019 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso lapt de wet van de beslagvrije voet aan zijn laars,de wettelijke beslag vrije voet is E.1324.00..( ben gehuwd )
Er is bij mij loonbeslag gelegd bij het UWV, mijn uitkering is net onder de beslagvrije voet, Syncasso heeft van mij alle gegevens maar heeft de beslagvrije voet op E. 662.41. ( per maand )
Syncasso heeft mij eerst te kennen gegeven dat wij te weinig inkomsten hebben voor een loonbeslag toch hebben zij het gedaan om de kosten op te drijven.
Door dit loonbeslag komen wij verder in de financiële problemen wij kunnen geen rekeningen meer betalen waardoor een uithuisplaatsing dreigt.

Dat Syncasso zich aan de wet houd en de regels niet aan zijn laars lapt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

1 jaar geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlklachten

Alle klachten die gemeld zijn door dettie123