Klacht: beslaglegging m.b.t. Stichting Hazrat Inayat khan, dossiernr. 142124336

Safiye v. Goens op 12 december 2021 over Kamer van Koophandel in de categorie Overheid

Mevrouw, mijnheer,

Mijn 94-jarige vader heeft van een deurwaarder via u ingeschakeld een dwangbevel ontvangen m.b.t. bovengenoemde stichting.
Echter hij heeft nimmer van u een bericht ontvangen om de jaarlijkse KvK bijdrage te betalen.
U blijkt alle brieven aan de Waldeck Pyrmontlaan te Wassenaar te hebben gestuurd. Uiteraard zou mijn vader u betaald hebben als hij ook maar enig bericht van u zou hebben ontvangen. Dit heeft u verzuimd te doen, maar u heeft direct de deurwaarder ingeschakeld. Want hoe kan hij weten dat u de brieven daarheen heeft verstuurd. En zeker van iemand van 94 jaar kan dat niet verwacht worden.
Derhalve verzoek ik namens mijn vader: hem een factuur te sturen voor het oorspronkelijke bedrag en het dossier bij de deurwaarder terug te halen.
Dank voor uw medewerkering.

Safiye v. Goens

Een factuur sturen naar het juiste adres en het dossier bij de deurwaarder terughalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kamer van Koophandel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kamer van Koophandel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Safiye v. Goens