Klacht: Beslaglegging !!!!!!!!!

op 01 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Vorige week belde ik met de accountant van mijn werk en kreeg ik medegedeeld dat ik contact op moest nemen met syncasso, omdat ze over wilden gaan op beslaglegging. Dus heb ik meteen netjes contact opgenomen met mijn dossier behandelaar B. Philipsen (een incassomedewerkster). Ze wilde niet luisteren naar mijn verhaal en wilde niets van de situatie afweten, daarnaast heeft ze me beledigd dat ik het bedrag uit het verleden niet heb betaald. (Ik heb het afgelopen jaar op 3 verschillende plekken gewoond vanwege nare omstandigheden waardoor ik de brieven niet in mijn handen heb kunnen ontvangen). Daarnaast is mijn moeder een paar maanden geleden overleden, dus als er iets is waar ik het laatst aan zou denken zijn dat de spoorloze brieven. Ik heb gezegd dat ik bereid ben te betalen, maar niet volgens een beslaglegging. Ik kom namelijk net uit een beslaglegging, vandaar mijn inzet om nog een beslaglegging te voorkomen. Ik wilde een betalingsregeling treffen, daarvoor had ik een inlogcode en dossiernummer nodig. Die had ik dus niet en belde met een andere collega. Zij was gelukkig wel toerekeningsvatbaar en begreep de situatie en heeft mij erg goed geholpen met het uitvinden hoe ik mijn inlogcode moest aanvragen. Ik zou die per mail krijgen en heb toen een paar dagen gewacht. Ook heb ik in tussentijd de dossier behandelaar op de hoogte gesteld dat ik aan het wachten was en zodra ik de inlogcode zou ontvangen direct een betalingsvoorstel zou doen. Dat heb ik in de ochtend gedaan om 09:00. En rond 09:30 kreeg ik de mededeling dat zij geen betalingsvoorstel had ontvangen en dat ze toch doorgaan met de “executie”. Dus beslaglegging.

Ik stond perplex en vind de handelwijze van deze vrouw helaas erg onder de maat.

Ik eis dat de beslaglegging van mijn broer wordt opgeheven, want hij heeft geen beslagvrijevoet gekregen. En er wordt nu ook beslag gelegd op mijn inkomen!!! We komen alleen maar meer in de problemen en dit zorgt alleen maar meer voor stress!!!!

B. Philipsen behandelt ook het dossier van mijn broer en heeft totaal geen empathie voor de medemens.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

5 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door FFNhyg