Klacht: beslag op rekening

op 07 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Vanaf 2-2-2014 tot en met 29- 5- 2015 ben ik begonnen om een schuld af te lossen voor Zilveren kruis met dossiernummer: 80278047/20593/AGA02, in totaal heb ik 1.277,07 euro afgelost. Ik heb elke maand netjes mijn afgesproken bedrag betaald. Ik heb begrepen dat ik mijn schuld heb voldaan en begreep dat ik klaar was met aflossen!!

laatst op 31-03-2016 kreeg ik uit het niets een brief in mijn brievenbus dat er een dagvaarding is geweest en dat er beslag wordt gelegd op mijn rekening. er is niks meer aan te doen want het vonnis is uitgesproken geven ze aan. Hoe kan dit? Ik heb al mijn schulden afgelost!!!!!

Ik ben in het afgelopen jaar niet herinnert aan een openstaande rekening, geen aanmaning ontvangen en geen deurwaarden aan de deur om de dagvaarding te overhandigen. dus ik ben er van uit gegaan dat alles klopte anders had ik sowieso wel een herinnering gekregen.

Volgens Syncasso moet er nu nog 1.025,30 euro betaald worden. en dat terwijl de hoofdsom een bedrag is van:1.030,02 euro. waarvan de laatst gemaakte proceskosten van:657,77 euro bedraagt en de kosten van de brief van de uitgesproken vonnis die in mijn brievenbus lag: 197,19 euro!!!!!

Ik wil heel graag weten wat de openstaande kosten waren als die er eventueel zijn!! de hoofdsom heb ik vorig jaar betaald en zelfs teveel als ik de berekeningen nakijk. Ik ben bereid om de openstaande kosten in eventueel termijnen te betalen. Al vindt ik dat Syncasso dit voor mij kan vergoeden want wat een hoop stress hebben hun mij gegeven. Ik ga GEEN administratie kosten betalen of de onnodig opgelopen proceskosten, dan hadden ze mij moeten informeren over de openstaande rekening.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 13 mei 2016 om 14:32 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 13 mei jl. een brief verzonden naar betrokkene met daarin een specificatie van de vordering. Tevens hebben wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan betrokkene toegelicht. Wij vertrouwen erop deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrong