Klacht: Beslag op de zakelijke rekening

op 02 maart 2017 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Er is beslag gelegd door bovengenoemde bedrijf op onze zakelijke rekening. Op moment van beslag had ik op de rekening een bedrag die stond gereserveerd om betaald te worden voor de vennootschapsbelasting. Door omstandigheden had 1 maand de termijn niet kunnen betalen die ik had lopen met bovengenoemde bedrijf. Daarvoor iedere maand netjes altijd betaald. Zonder enige tegenbericht zijn ze overgegaan op beslaglegging. Dit vind ik niet eerlijk. Door dit alles kom ik nu in de problemen bij de belastingdienst. De regeling was een betaling van € 50 iedere maand.

Ik zou tevreden zijn als de deurwaarder het hele beslaglegging zou willen opheffen. Dit heb ik ze gevraagd nou ja gesmeekt maar dit willen ze niet. Ook niet dat ze een deel inhouden ofzo bijvoorbeeld van 2 of desnoods 3 termijnen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Vleuten en Van Hooff over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

Bericht van Van der Vleuten en Van Hooff

8 maanden geleden - Aan u is een mail verzonden met een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wij hebben uw klacht afgewezen. Wij gaan ervan uit dat de klacht hiermee verder is afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Riezwaan

8 maanden geleden - De klacht is hiermee helemaal niet afgehandeld! Nu komen ze met een verhaal dat ze mij op 17 februari een email hebben gestuurd om alsnog over te gaan tot betaling. Deze email heb ik nooit ontvangen. Toen ik hun op de dag van beslaglegging heb gebeld om te verzoeken om de beslaglegging op te heffen heb ik ze nog gevraagd waarom ze mij geen herinnering of iets dergelijks hebben gestuurd. Mij is toen verteld dat het gewoon mijn verantwoordelijkheid is om de betalingen optijd te doen (wat natuurlijk ook zo is). Toen hebben zij niet verteld dat ze op 17 febr een email hadden gestuurd. Deze mensen zijn in mijn ogen echt niet geloofwaardig meer. En dus nogmaals deze klacht is met een email van hun echt nog niet afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Riezwaan