Klacht: Beslag op bankrekening zonder vonnis te overhandigen

op 27 september 2016 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Na enige tijd al overhoop te liggen met deze deurwaarder is er gister beslag gelegd op mijn bankrekening. terwijl er al een beslag op loon van desbetreffende ligt.Hier is ook het nodige fout gegaan omdat ze de beslagvrijevoet als alleenstaande hadden berekend terwijl het enigste inkomsten van een gezin betreft.
De deurwaarder is op de hoogte van mijn gehele financiele situatie( heb meerdere malen telefonisch contact met ze gehad mbt een voor mij schappelijke betalingsregeling wat volgens hun niet mogelijk was gezien de hoogte van het bedrag wat ik maandelijks kon aflossen en wat ze wouden ontvangen van mij, en heeft nu dus zonder aan mij een vonnis te hebben overhandigt beslag op mijn bankrekening gelegd. Na de gehele ochtend al bezig te zijn met telefoontjes tussen mijn bank, juridisch loket en de deurwaarder krijg ik alleen van laatstgenoemde partij te horen dat ze de derdenverklaring van de bank moeten hebben dit kan tot 4 weken duren. Ondertussen is mijn loon gestort op bijstandsniveau en mijn rekening bevroren, ik ben dus niet in staat om mijn vaste lasten te voldoen. ONdanks de vele telefooontjes en zelfs een mail waarin er sprake is van misbruik van bevoegheid blijft vd bergh hameren op de derdenverklaring van de bank. Tot die tijd zit ik nog verder in de shit en worden de problemen voor mij alleen maar groter.

Als de beslaglegging van de rekening is afgehaald en zij zich gaan houden aan het eerst gestelde vonnis van de rechter van juni 2015 met beslag op loon met de correcte beslagvrijevoet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IrmaBoersma