Klacht: beslag leggen en mij daarvan niet op de hoogte stellen en div andere zaken

hebben inmiddels 5x beslag gelegt in afgelopen jaren bij banken waar ik helemaal geen rekenig heb, elke keer komt er zo,n 200 euro bij i.v.m die beslaglegging. ze weten dat ik abn-amro heb(al de afgelopen 20 jaar).ze sturen brieven dat er beslag gelegt wordt op inboedel en dat ik om te voorkomen dat er een slotenmaker bij komt,thuis moet zijn! er wordt geen datum of tijd aangegeven?en ze komen dus niet. nu beslag gelegt op mijn uitkering zonder mij daarvan op de hoogte te stellen zodat er een beslagvrije voet vastgestelt kan worden.

hier kom ik nooit vanaf,gebruiken mij als soort van melkkoe, wil me rechten weten en zij moeten zich ook aan de regels houden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van der Velde van Hal en Peers gerechtsdeurwaarders en incasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van der Velde van Hal en Peers gerechtsdeurwaarders en incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erik.engelen