Klacht: beslag en regeling

op 28 april 2016 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

ik kreeg een brief van een gerechtsdeurwaarder v.d. Bergh & partners namens webcasso dat ik een openstaand bedrag bij hun open had. Ik heb per email aan v.d. Bergh & partners gevraagd om een betalingsregeling. ik kreeg een email van webcasso met een akkoordformulier als bijlage. Deze moest getekend worden en binnen 5 dagen gestuurd worden. ik heb het formulier binnen de aangewezen termijn gestuurd maar kreeg op de 7de dag van mijn werkgever een bericht dat er beslag is gelegd op mijn salaris. Na weer email te hebben gestuurd kreeg ik te horen dat het akkoordformulier nog niet binnen was. ik heb het dezelfde dag weer gestuurd (was vrijdag) dinsdag heb ik een mail gestuurd om te controleren of ze deze keer het wel binnen hebben gekregen. Ik kreeg een email van webcasso met de bevestiging dat ze het binnen hebben gekregen ook akkoord gaan met de betalingsregeling (zie bijlage). tot mijn verbazing hebben ze hoewel ze akkoord zijn gegaan met de betalingsregeling de loonbeslag niet opgeheven en we zijn nu 4 weken verder. Vorige week kreeg ik brief van v.d. Bergh & Partners met beslag aankondiging inclusief bijlage bepaald zelf je beslagvrije voet. webcasso geeft aan dat ik niet bij hun moet zijn maar bij v,d, Bergh & Partners voor het opheffen van loonbeslag. v.d. Bergh reageer niet op emails/telefoon en ondertussen blijven de 4 weken voorbij gaan en geld wordt elke week van mijn salaris afgeschreven.

dat ze de beslag weghalen en mijn geld terug storten. Ik heb juist een betalingsregeling aangevraagd met een bedrag die ik kan missen en mijn vaste lasten kon blijven betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beslag en regeling