Klacht: Beschuldigd van niet inleveren schoolboeken.

op 26 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon heeft op 30 juni netjes zijn schoolboeken ingeleverd met het inleverformulier. Hij heeft hiervan een kaartje gekregen waarop staat bedankt voor het inleveren van je boeken. Ook heeft hij natuurlijk getuigen genoeg aangezien iedereen die ochtend naar school moest voor het inleveren. Van Dijk blijft e-mails sturen (die ik ook steeds beantwoord met als bijlage bewijs inleverkaartje en formulier) dat hij voor 1 augustus zijn boeken moet opsturen anders sturen zij straks een schadefactuur. Wij worden dus gewoon vals beschuldig terwijl mijn zoon echt zijn boeken heeft ingeleverd en zijn dus ook echt niet van plan dit schadefactuur te gaan betalen.

Als van Dijk toegeeft dat de fout bij hun ligt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2017 om 16:37 geantwoord

Beste mevrouw Krook,

Helaas is het kaartje wat u op de inleverdag heeft ontvangen niet een bevestiging dat alle boeken zijn ingeleverd. Dit is alleen een kaartje om onze klanten te bedanken dat ze op de inleverdag aanwezig zijn geweest en een fijne vakantie te wensen.

Wanneer er boeken op de inleverdag niet zijn ingeleverd ontvang je ook een schaderapport, deze wordt automatisch na niet inleveren van boeken uitgedraaid. Per mail hebben wij gevraagd om een getuigenverklaring op te sturen naar ons.

Wanneer u deze heeft opgestuurd zullen wij de getuigenverklaring beoordelen en u hiervan op de hoogte houden.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 26 juli 2017 om 16:49 geantwoord

Nu is het kaartje ineens niet goed?? Dan moeten jullie kaartjes gebruiken waarop staat welke boeken er ingeleverd zijn op die dag. Zo kun je dus heel makkelijk beweren dat boeken niet zijn ingeleverd.. Ik vind dit echt niet kunnen, en blijf vol houden dat hij zijn boeken heeft ingeleverd, wat zouden wij nog moeten met zijn boeken???? Dus jullie sturen maar een schadefactuur, maar deze gaat echt niet betaald worden!

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste mevrouw Krook, Wij hebben het nogmaals beoordeeld en besloten dat wij de boeken als ingeleverd gaan verwerken. Dit houdt in dat u geen schadefactuur van ons gaat ontvangen. Wij gaan er vanuit dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, ^Annemiek Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Krook