Klacht: Beschuldigd van fraude, misbruik van restitutierecht en manipulatief gedrag en behandeling volgens willekeur

op 17 juli 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Voor mij en mijn partners heb ik een teruggaaf aangevraagd voor in-app aankopen in de game Mobile Strike voor de periode van 90 dagen. Deze app crasht voortdurend, verborgen mogelijkheden, glitches en onjuiste advertising. Je kan 90 dagen terug volgens de link report a problem en verder terug via het support team. Ik heb 30 dagen teruggekregen en mijn partner 3 dagen. Ik heb gevraagd waarom wij een ongelijke behandeling krijgen en waarom wij geen volledige teruggaaf hebben gekregen. Als antwoord verwezen zijn naar de algemene voorwaarden. Na een telefoongesprek met een senior adviseur is mij verteld dat zij de teruggaaf kunnen weigeren als er sprake is van fraude, misbruik van restitutie recht of manipulatief gedrag! Feitelijk worden ik en mijn partner hiervan beschuldigd. Hun antwoord is dat dit niet het geval is omdat wij een gedeeltelijke teruggaaf hebben gehad! Ik ben boos geworden omdat ik hierdoor wordt beschuldigd van fraude, want anders had ik en mijn partner wel gekregen waarop ik recht had. Wij hebben ook bewijzen aangeleverd! Ik vroeg ook naar de juridische afdeling omdat ik mij hierdoor behoorlijk voel aangesproken! Deze wilde zij mij niet geven, daarvoor moest ik maar contact opnemen met een advocaat

Als mij en mijn partners te teruggaaf van 90 dagen wordt verleend

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Door Beugeling