Klacht: Beschimmelde zaadjes!

op 06 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Een aantal weken terug heb ik keuken kruiden gekocht bij de action. Deze kwamen samen met potjes en grond om dat zaden in te doen.
Helaas kwam ik er gelijk achter dat alle zaadjes beschimmeld waren!
Nou heb ik jullie toch maar het voordeel van de twijfel gegeven, en de zaadjes geplant. Nu, weken later, ziet het er inderdaad naar uit dat de zaadjes nooit uit gaan komen.

Ik vind het vrij schandalig dat ik geld heb uitgegeven aan beschimmelde zaadjes.

Ik wil een vervangend product, en deze keer met zaadjes die niet beschimmeld zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KyraVervoorn