Klacht: beschimmelde kaas paprika’s die beschimmeld zijn

op 13 mei 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

vaak zijn dingen niet vers kocht net kaas en terug gebracht was beschimmeld paprika’s zijn vaak al verrot of beschimmeld vind het een trieste zaak krijg van het personeel altijd nieuwe hoor daar geen boos woord over maar vind dat ik eigenlijk mijn product dan gratis hoor tekeningen bij terug brengt

Ik ben te vrede over het personeel die mij netjes een nieuw product geeft maar eigenlijk hoort dit niet in de schappen te liggen en hoor ik na terug brengt mijn product gewoon gratis te krijgen mijn benzine verbruik ik er ook aan om het terug te brengen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Dekamarkt

Heeft op 17 mei 2016 om 09:08 geantwoord

Bedankt voor uw reactie.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat u producten bij ons koopt die niet vers zouden zijn. Zoals u zelf al aangeeft, zijn onze medewerkers u graag van dienst en geven zij u graag een vervangend product mee.

Mocht u iets in de winkel vergeten zijn, dan kunt u hier altijd contact over opnemen met de winkel. Mogelijk dat zij het product hebben gevonden of dit graag voor u uitzoeken.

Wanneer u in de winkel bent dan kunt u altijd vragen naar de supermarktmanager van de winkel. Hij staat u graag te woord.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gracita