Klacht: beschimmeld eten

op 12 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb een paar weken geleden babyvoeding gehaalt die al twee weken over datum was gister een pak eierkoeken gehaalt en mijn man kwam erachter dat er schimmel opzat terwijl wij ze al gegeten hadden ze proefde al raar maar dacht het zal wel ik verwacht niet van iets wat in de winkel licht dat het niet goed is totdat we er naar keken dit isbal de derde keer dat we zoiets mee maken we zijn er zelfs ziek van geweest vanacht …we hebben ook kinderen in huis die ook weleens koek eten vind dit echt niet kunnen en vooral nie omdat we er ziek door waren en dit al de derde keer is nu wel geweest na de jumbo en een taart en een plantje gekregen wel netjes opzich maar ben er nog niet tevreden over jenkan zoiets nie goed maken met een plantje en een taart we zijn wel ziek geweest plus we hebben wel kinderen in huis die ziek konden worden vn de babyvoeding / eierkoeken

Nou ik was wel tevreden geweest wanneer ze met een goede oplossing kwamen inplaats van een taartje en een plant bijvoorbeeld een karretje boodschappe gratis op hun kosten(zonder schimmel en op goeie datum) is wel zo netjes naar het goed ziek zijn..en dit al de zoveelste keer is

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danielledegraaf