Klacht: Beschimmeld brood en zeer slechte kamer

op 11 juni 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

We hebben de overnachting in Fletcher hotel de burghoeve in Valkenburg als slecht ervaren
Ik had betaald voor een upgrade en een warm welkom
De kamer 22 is een zolderkamer, zeer klein met dakraam met loshangend gordijn geen hor, geen kluisje, geen koelkastje, geen föhn , helemaal niks behalve vieze vlekken op de muren , zeer muffe lucht en vlekken in het dekbed . Alles is zeer gedateerd
Het warm welkom was een zeer klein schaaltje Japanse zoutjes en een consumptie , wat een afknapper
Maar t ergste dan mijn vriendin bij het ontbijt schimmel aan haar brood aantrof
Alles werd zwijgend weg gehaald zonder enig excuus en met de kamer wist men ervan dat er teveel voor wordt gevraagd maar kon men niks voor ons doen. Het wordt wel bewust met twee zeer slechte kamertjes gedaan in dat hotel
Op klachten wordt tot nu toe op geen enkele manier gereageerd

Ik wil het geld van de upgrade het warm welkom en het ontbijt terug betaald hebben
Dat is 44,50 euro

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 13 juni 2018 om 11:06 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Van der zande