Klacht: Beschikking en uitbetaling v d tegemoetkoming wtcg 2012

op 31 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Eind December krijg ik altijd de tegemoetkoming wtcg, ik wacht nog steeds op de beschikking en uitbetaling 2012 die eind december 2013 gestort zou worden, en heb er al 5 maal over gebeld de afgelopen maand met het CAK diverse mensen uit mijn omgeving hebben het gewoon ontvangen, ik dus niet, en men kan me daar alleen vertellen dat er vertraging is ontstaan en kan mij niet vertellen hoe het met mijn tegemoetkoming wtcg ervoor staat en adviseren een nieuwe aanvraag te doen via de site CAK, zo gezegd zo gedaan en wat blijkt het lukt niet omdat ik er al een dossier daar heb. Dus ik kom geen steek verder, heel vreemd allemaal dit omdat er in mijn inkomen en gezondheid en behandelingen geen veranderingen zijn en al jaren hetzelfde is, en uit de test blijkt ook dat ik over 2012 gewoon weer recht heb op die vergoeding, ik wil gewoon antwoordt hebben wat de reden is dat ik het niet heb gekregen en waarom het voor mij zo lang duurt men vertikt er gewoon antwoord op te geven en wil mij dus nu de hele aanvraag met alle papieren rompslomp van dien opnieuw laten doen, Het is v d gekke gewoon.

Ik wil gewoon antwoordt van het CAK in de vorm van een mail of brief met wat er nu daadwerkelijk aan de hand is en wanneer ik dan wel het geld en de beschikking ga ontvangen en mij niet meer in onzekerheid hierover laat zitten!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 27 mei 2014 om 11:23 geantwoord

De klant heeft vorige week de beslissing ontvangen op de tegemoetkoming Wtcg 2012. Binnen zes weken ontvangt de klant het bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij vinden het vervelend dat de klant lang heeft moeten wachten op de beslissing. Hierbij sluiten wij de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Idolly