Klacht: Beschikbare data

op 01 augustus 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste heer/mevrouw,

Na gisteren een verrassingsreis bij jullie te hebben geboekt kregen wij vanochtend een mail toegestuurd dat deze data niet meer beschikbaar is. Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat deze data tot op heden nog altijd bij jullie op de website als beschikbaar staat aangegeven, maar deze toch niet meer beschikbaar is en wij daardoor geen gebruik kunnen maken van deze verrassingsreis. Tot op heden was ik namelijk altijd zeer te spreken over Groupon en daarom verwacht ik ook van een organisatie als Groupon dat ze dit soort zaken op orde hebben. Uiteindelijk gaf de reisorganisatie aan dat ik via jullie klantenservice het moest regelen om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen. Nu ben ik hier niet over te spreken. Na de eerste keer 15 minuten x een tarief van 80 cent per minuut in de wacht te hebben gehangen, werd ik uiteindelijk opgehangen door de desbetreffende medewerker. ( Wat mij dus uiteindelijk 12 euro voor niks heeft gekost). Na veel tijd en moeite erin te hebben gestoken heb ik na 2 uur bellen de juiste persoon aan de lijn gekregen die mij verder kon helpen. Na uiteindelijk geholpen te zijn duurt het alsnog 10 dagen voordat mijn geld teruggestort gaat worden… Al met al vind ik het persoonlijk jammer dat het via deze manier moet lopen, aangezien wij ons erg op deze vakantie hadden verheugd.

Graag zou ik mijn geld sneller terug willen ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandergroen