Klacht: Beschadigt meubels

op 07 juli 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben 12-12-2015 bijna de hele inboedel gekocht en eettafel +stoelen hoekbank twee stoelen bij zet tafel dreszaar tv kast nu zijn van al die dingen binnen het jaar al een aantal dingen stuk gegaan zo als bank eet kamer stoelen allemaal steeds door gezak daar hebben we toen nieuwe voor gekregen toen had ik de bon nog maar door dat ik steeds de bon er weer bij moest pakken is de bon nu spoorloos en nu is mijn bank plus stoelen het leer aan het scheuren en ben ik in de winkel geweest en heb de foto van laten zien en nu omdat ik geen bon meer heb moet ik geld bij gaan betalen als ik ze geruilt wil hebben wij balen hier echt van bijna alles gaat zo snel al kapot en door als dat geruilt van spullen is de bon nu weg en moet ik geld bij betalen terwijl dat ook gewoon bij jullie in systeem staat met mijn naam

Ik ben te verden als ik gewoon weer een bank en stoelen krijg die heel zijn

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jysk nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

5 dagen geleden - Hi Linda, JYSK is aangesloten bij het CBW. Voor aankopen van voor 1 juli 2017 kent JYSK een afbouwende garantie van 3 jaar. In het eerste jaar heb je recht op kosteloze omruil zoals eerder is gebeurd. In het tweede jaar neemt JYSK 66% van de kosten voor haar rekening en in het derde jaar 33%. Dit staat los van de aankoopbon. Kun je aangeven in welke winkel dit is geweest? Dan zullen wij nagaan wat de mogelijkheden zijn om je hierin verder te helpen. Groeten Misja

Reactie van de melder van de klacht Linda 222

4 dagen geleden - Hoi dankje wel voor de reactie Wij hebben de spullen gekocht in Enschede bij de miro Noord- Esmarkerrondweg 431-4, 7533 BL Enschede Op naam van L POST hoop dat u iets voor ons kan betekenen

Bericht van Jysk

4 dagen geleden - Hi Linda, Bedankt voor jouw reactie. Wij sturen jouw gegevens door naar de manager van ons filiaal in Enschede. Deze neemt contact met je op hierover. Groetjes Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Linda 222