Klacht: Beschadigt bed

op 17 februari 2018 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik was in de intertoys die weg gaat alles voor 70% korting zie ik daar een prinsessen bed voor me dochter wouw dat schilt veel ik koop het bedje vraag eerst duidelijk of ie compleet is en niet kapot of zo nee mevrouw dit bedje is nieuw nooit uit doos gehaald word mij verzekerd dit is besteld naar nooit opgehaald door de vorige klant nou das mazzel hebben kan ik mijn dochter een mooi bed geven voor een leuk bedrag thuis aangekomen zie ik dat er een doos ontbreekt jhee balen ik vroeg nog zit alles in een doos ik belde ze op ja sorry mevrouw klopt hier is nog een doos moest ik weer de. Stad door dozen zijn lood zwaar 2x parkeergeld erg jammer maar bij opzetten zie ik veel schade hoe lan dit hij was toch nieuw foto’s gemaakt en laten zien sorry wisten we niet wij mogen niks terug nemen ga maar naar een andere intertoys werd er gezegt hij is online op voorraad dis ze moeten u een andere geven gebeld maar ze Zeggen ja u heeft hem net korting dus 2 keuzes u legt geld bij en krijgt een nieuwe of breng maar terug breng maar terug is geen optie aangezien mij. Dochter helemaal gelukkig is met haar bedje kan ik toch niet afpakken nu en die doos is loodzwaar weer parkeergeld
Andere optie bijbetalen maar ughh ik heb hem gekocht als nieuw bed waarom dan bijbetalen zoveel hij was met korting en toch nieuw dus ben ik het niet mee eens

Als ik een nieuw bed heb of een andere goede oplossing

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

Reactie van de melder van de klacht Jessica krijnen

4 maanden geleden - Heb meerder foto’s met beschadigingen krijg ze alleen niet geplaats

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica krijnen