Klacht: beschadiging van mijn auto bij het uitladen

op 19 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ikea heeft de bestelling laten bezorgen door een vervoersbedrijf . Deze hebben bij het uitladen met hun laadklep een flinke kras op mijn auto gemaakt die daar geparkeerd stond. Het vervoersbedrijf ontkent. Ondanks foto’s en zeer duidelijke feiten blijven zij ontkennen. Ikea zegt in het begin bemiddeling voor en beloven mijn klacht zeer serieus te nemen. Ze verzoeken mij eerst zelf tot overeenstemming met het bedrijf proberen te komen. Als dit niet lukt, stelt IKEA zich 180 graden anders op en blijven herhalen dat zij niets kunnen doen omdat het een overeenkomst tussen mij en het vervoersbedrijf is. Dat hadden zij ook eerder kunnen zeggen. Bovendien is mij nergens meegedeeld dat ik een overeenkomst heb met het v ervoersbedrijf. Ik heb de overeenkomst op Ikea papier met ikea medewerkers getekend en wist niet dat een ander bedrijf de goederen zou brengen.
Vanaf dat moment geeft IKEA niet meer thuis. Ik heb gevraagd zwart op wit te stellen dat zij niks kunnen doen omdat ik een overeenkomst met het vervoersbedrijf heb, maar dat doen zij blijkbaar niet en krijg een standaardmail terug.

Ik ben bij mijn eigen garage geweest die de schade op €275,- hebben gesteld. Vanuit mijn verzekering moest ik naar een ander bedrijf die de schade op 450,- hebben gesteld. Ik heb een eigen risico van 250,-
Ik ben tevreden met 250,- of desnoods een tegoedbon van Ikea van 250,- die me ooit nog eens van pas zal komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frank boland