Klacht: beschadiging eettafelblad en tussenblad.

op 10 juli 2021 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw

Op woensdag 7 juli werden bij mij een salontafel, eettafel en 4 stoelen geleverd. Het monteren van de salontafel ging prima. Het eerste deel van de eettafel ook (de poot). Maar bij het plaatsen van het tafelblad zagen we dat het beschadigd was. Het tussenblad hadden de heren al in de tafel gelegd. Een van de heren heeft gelijk een foto van de beschadiging van het tafelblad genomen.

De volgende dag heb ik zelf nog een keer goed gekeken en bleek dat het tussenblad ook beschadigd was. Of de heren dat wel of niet gezien hebben, laat ik in het midden.
Ik zou binnen 24 uur een mail krijgen om een nieuwe afspraak te maken maar tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen.

Ik ben vandaag naar het filiaal Konforhome Rijswijk geweest, waar ik de meubels heb gekocht. De desbetreffende verkoper raadde me aan bovenstaande klacht z.s.m. in te dienen!
Hopelijk wordt alles naar mijn wens afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Mw.S. Barend.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe tafel en een nieuw tussenstuk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Konfor Home over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Barend