Klacht: beschadiging bank (lounge gedeelte)

op 11 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Het lounge-gedeelte van mijn bank(het stuk waar het meest gezeten wordt) heeft zgn. ladders in de stof. Na 2 jaar al..in een bank van 1700 euro. Ik kreeg na -tig keer bellen en mailen9foto’s sturen)uiteindelijk te horente horen dat dit geen garantie is want ik zou over de stof hebben gewreven en ik zou het schoongemaakt hebben met een of ander schoonmaakmiddel. Dit is niet het geval. De hoes gaat ook wat lubberen maar dat staat in mijn order dat dit onder gebruikerssporen valt en niet onder garantie. Ze boden me een nieuwe hoes aan…maar wel zelf betalen dan (€157)

ik ben tevreden als de beschadiging gerepareerd wordt dan wel dat ik een nieuwe hoes krijg van Sanders. Mijns inziens valt deze beschadiging onder garantie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 12 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Beste mevrouw,

Wat vervelend dat de zitting is beschadigd. U geeft aan dat u wil dat de beschadiging wordt gerepareerd, maar dit is helaas niet mogelijk. Beschadigingen door invloeden van buitenaf vallen inderdaad niet onder de garantievoorwaarden. Wel wil ik u een coulanter voorstel doen voor een nieuwe hoes. Ik zal u een nieuwe offerte laten toesturen.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 17 juli 2016 om 19:56 geantwoord

ik heb als mening gegeven dat ik pas tevreden ben als ik de offerte heb gezien en wat daar dan uit komt. zie ik ineens status : opgelost. niet dus want nog steeds niks ontvangen. Vandaar dat ik ook NIET akkoord ga met de oplossing tot ik daadwerkelijk de oplossing in mijn mail heb.

Reactie van de melder van de klacht Hennie Lalkens

1 jaar geleden - ik krijg steeds de melding dat mijn klacht is opgelost. NIET DUS!!! nog steeds geen enkele reactie of offerte van Sanders zoals beloofd. Valt me smerig tegen van dat bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie Lalkens