Klacht: Beschadiging

op 29 augustus 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Gisteren heb ik een colbert bij Zara Haarlem gekocht. Toen ik thuis kwam en de colberd bij mijn outfit paste kwam ik er achter dat er aan de achtetkant een klein raar brand gaatje zat. Ik ben vervolgens vanochtend direct weer terug naar Zara gegaan om dit te melden en hem om te ruilen. Helaas werd ik niet serieus genomen en was er een conclusie getrokken door de dame die mij “hielp” dat het van een sigaret moest zijn en dat er in de winkel niet gerookt wordt. Of ter wijl je mag hem niet ruilen. Ik vind de manier waarop ik behadeld ben rond uit belachelijk. En van een winkel keten als Zara zou je toch verwachten dat dit niet de wijze is waarop je met je klanten omgaat. Zelfs klant die naast mij stond en gelijk met mij de winkel uit liep zei tegen mij dat ze dit respectloos vond en dat ik dit echt niet moest pikken. Ik zou graag zien dat dit wordt opgelost. De colberd heb ik vrijdag nodig voor een bruiloft dus ik hoop spoedig gepaste reactie te ontvangen.

Zodra ik gepaste behandeling ontvang en met een mooie colbert op de bruiloft kan verschijnen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mouet