Klacht: Beschadigde wijnkast

op 01 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Op 29 juli werd een wijnkast bij mij thuis geleverd. Na het uitpakken stelden we vast dat het bovenblad een deuk vertoonde. Waarschijnlijk wegens onvoorzichtige behandeling door de vervoerder of bij de groupdeal.
Wij hebben onmiddellijk gereageerd binnen het uur na levering. Tot op heden niets gehoord van groupdeal en vanddag een tweede e-mail verzonden dat we tot ingebreke stelling zullen overgaan indien groupdeal niet binnen de 3 dagen reageert.

Terughaling en levering van nieuwe wijnkast. Kostprijs was 289 euro

Reactie van de melder van de klacht Dr. Rudy peeters

7 maanden geleden - Tot op heden geen enkele reaktie van groupdeal. Niettegenstaande alle publiciteit blijven zij zwaar ingebreke. Daarom ook meer en meer de indruk dat het om fraude gaat.

Reactie van de melder van de klacht Dr. Rudy peeters

7 maanden geleden - We zijn weer een dag verder. Nog steeds geen reaktie van groupdeal bekomen. De indruk groeit verder dat het om een frauduleuze zaak gaat

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:51 geantwoord

Geachte heer Peeters, hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat de wijnkast kapot is aangekomen. Wij hebben u gister een email gestuurd met de verdere opvolging. Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben gelopen en gaan er van uit dat de afhandeling van de klacht naar alle tevredenheid zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dr. Rudy peeters