Klacht: Beschadigde telefoon ontvangen.

op 03 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb al 2 jaar een abonnement bij Tele2 lopen. Ik ben altijd erg tevreden geweest en daarom mijn abonnement verlengt. Afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe toestel ontvangen. Helaas kwam ik erachter dat deze aan de bovenkant beschadigd is. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de Klantenservice maar zij waren niet erg bereid mij tegemoet te komen. Ik moet de telefoon terugsturen en dan wel 3 weken wachten op antwoord. Dit duurt mij veel te lang. Ik werk veel in het buitenland en heb een telefoon nodig. Ik kan dus niet 3 weken zonder telefoon zitten of de telefoon van iemand anders lenen. Ik had verwacht dat ze dit op zeer korte termijn wel konden regelen. Ik ben zeer teleurgesteld.

Als dit deze week door tele2 opgelost wordt. Ik lever mijn toestel in en krijg gelijk een nieuw toestel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DiaraLo