Klacht: Beschadigde stoel

op 05 september 2015 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Bij Babypark een babystoel gekocht. Na een aantal dagen geleverd. Was beschadigd. Terug gestuurd naar Babypark (nog al een gedoe met een groot pakket) en vervolgens drie weken lang niets vernomen. Stoel moest uit een ander magazijn komen. Ongeveer 4 weken later de “nieuwe” stoel binnengekregen, wat blijkt? Jawel het is gewoon weer de stoel die we de eerste keer opgestuurd kregen. En jawel, ook weer onzorgvuldig verpakt, gaten in de doos etc. We mogen het pakket weer terug sturen en dit keer met geld terug. Wat een gedoe

Beschadiging op een pakket, ok, kan gebeuren. Daarna iets later leveren, kan ook gebeuren. Daarna weer hetzelfde liedje, niet ok. En vervolgens ook nog hetzelfde artikel terugsturen!!! Je moet je kapot schamen.

Wanneer er op zijn minst een gepast excuus komt en een goede afhandeling.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Babypark

5 jaren geleden - Goedemorgen, U heeft 10-08-2015 bij ons een autostoel besteld. Deze hebben wij 11-08-2015 door postnl laten leveren bij u. U meld 12-08-2015 bij ons dat het pakket beschadigd bij u geleverd is en dat ook het artikel hierdoor beschadigd geraakt is. U heeft het pakket naar ons antwoordnummer retour gezonden. Zodra wij het pakket binnen hadden hebben wij een stoel uit een ander magazijn laten komen omdat de stoel in het centrale magazijn niet op voorraad was. De nieuwe stoel is 31-08-2015 naar u verzonden. Wij betreuren het uiteraard dat deze autostoel ook beschadigd bij u aangekomen is. U heeft in de mail aangegeven dat u de stoel wilt retourneren. Uiteraard is dit geen probleem en kunt u dat doen met het retourformulier wat wij u toegestuurd hebben. Zodra wij de stoel retour hebben zullen wij het geld terug storten of een nieuwe stoel naar u opsturen (u kunt dit aangeven op het retourformulier). Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken. Met vriendelijke groet, Babypark

Babypark

Heeft op 05 september 2015 om 10:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kphilips