Klacht: Beschadigde pvc vloer

op 20 juni 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb pas een nieuwe vloer laten leggen van carpet right. Alles is keurig netjes gelegd! Nu woon ik net een week in mijn huis en nu zit er boven in de slaapkamer en beneden in de hal een grote kras op de vloer! ik ben terug geweest naar de winkel maar daar werd gezegt dat dit niet onder de garantie valt.. ik baal nu als een stekker. ik heb geen idee waar het van komt. Ik vraag me af wat de kwaliteit van het pvc is als er in zo’n korte tijd en zulke krassen kunnen ontstaan.. hoe ziet het er dan over een jaar uit..

Ik vind het niet kunnen dat er zulke grote krassen kunnen ontstaan, mogelijk alleen maar door een korrel zand of een steentje onder de schoenen?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Linnyb56@hotmail.com

1 jaar geleden - Het gaat over de carpet right in tiel

Heeft op 21 juni 2016 om 17:38 geantwoord

Er staat dat mijn klacht is opgelost, maar er is nog niets opgelost. ik heb alleen een vraag terug gehad over welke vestiging het gaat meer niet.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 28 oktober 2016 om 14:26 geantwoord

Geachte mevrouw Bouman,

In overleg met u hebben we afgelopen woensdag één van de klachten verholpen doormiddel van het monteren van een strip. De andere klacht, namelijk de krassen in de vloer zijn inmiddels sterk verminderd en daardoor acceptabel. Wij gaan ervan uit dat we de klacht naar wens hebben opgelost en het dossier dan ook met een gerust hart kunnen sluiten.

Nogmaals dank voor uw medewerking en veel plezier van uw nieuwe vloer toegewenst!

Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Linnyb56@hotmail.com