Klacht: Beschadigde Iphone 6 ontvangen

op 11 mei 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Maandagavond 2 mei een beschadigde Iphone 6 ontvangen via Belsimpel.nl bij de verlenging van mijn KPN abonnement. Dinsdag 3 mei hierover contact gehad met de klantenservice, dit zou eenvoudig via de omruilprocedure opgelost worden, immers ik had de telefoon net ontvangen. Zaterdag 7 mei gebeld door Belsimpel.nl dat men door Apple wil laten constateren of het een productiefout is of dat het gebruikersschade is. Wanneer men gebruikersschade zou constateren zouden eventuele reparatiekosten voor mijn rekening zijn. Hierover heb ik een klacht ingediend en vanaf dat moment blijft het erg stil. Men reageert niet op mijn klacht binnen 4-6 uur zoals wel wordt aangegeven en na gebeld te hebben met de klantenservice geeft men aan binnen 1-3 dagen te reageren, ook dit komt men wederom niet na.

Kortom ik heb betaald voor een beschadigde telefoon en vanaf de kant van Belsimpel.nl is radiostilte.

Ik ben zeer ontevreden

Tevreden ben ik wanneer ik met spoed een nieuwe (onbeschadigde) iphone 6 ontvang, immers ik heb er voor betaald. Of wanneer ik alles kan annuleren en mijn geld retour krijg (niet te spreken over de gemaakte belkosten naar de klantenservice)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 13 mei 2016 om 13:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jalbada