Klacht: Beschadigde goederen

op 20 maart 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij dat bedrijf 2 led buizen gekocht.
bij ontvangst had het pakket een lichte s vorm.
U begrijpt dat de 2 buizen ook deze vorm hadden en zwaar waren beschadigd en onbruikbaar.
Belachelijke manier van inpakken een klein kind kan begrijpen dat dat zo niet kan.

Gewenste Oplossing:

Ik heb direct gereageerd en foto's mee gestuurd met de vraag wat we er aan gaan doen. Tot op heden geen reactie dus ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg.
Tip : onbetrouwbaar adres om iets te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 maart 2017 om 22:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo meneer Richter,

De klantenservice heeft u volgend antwoord gegeven op 17.3. Gelieve in uw account in te loggen en ons zsm een antwoord te geven. Zodat wij deze zaak kunnen oplossen. mvrgr

Dear W. Richter,

Thank you for shopping with Miniinthebox.com. We have received a complaint in the review you posted about your Order # 170301140026804524. We're informed that you're not satisfied with the 5292484.

We apologize for what happened and any inconvenience this may have caused.

We can offer you 2 solutions, please let us know which one you prefer:

1. You return the item to us and receive a full refund or replacement.
2. You keep the item and accept a credit worth the item s price as compensation.

Please let us know your preferred solution before taking any further steps. If you return your order without letting us know and without the proper Return Form included in the package, we might not be able to process your return nor your refund.

Please let us know your decision as soon as possible.

Sincerely,
Alphonse
MiniInTheBox Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door primovera