Klacht: Beschadigde droger

op 13 juli 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 27 juni een droger besteld bij Mediamarkt, deze kon zondags meteen geleverd worden! Super… Zou je denken. Doordat ik niet thuis was zondags heb ik de levering verzet naar maandag. Dit gaat allemaal vlot, maandag 29 juni is hij geleverd. Helaas beschadigd en toen begon de ellende, contact opgenomen met de klantenservice en kreeg eerst een voucher rond de €70,- hier niet mee akkoord gegaan en gevraagd om een omruiling. Zou toch makkelijk gaan denk je helaas werd deze na veel bellen 6 juli opgehaald. Vandaag is het 13 juli en nog steeds geen bericht van MediaMarkt voor een nieuwe droger en/of geld terug. Lieve mensen op de klantenservice maar ze kunnen niets anders dan incidenten doorsturen!!!! Nou mediamarkt graag een onbeschadigde droger of geld terug deze week!! Ik ben toch niet gek 🙁

Als de oplossing er is een nieuwe droger of geld terug binnen deze week.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht Amandje88

1 week geleden - Nou hij word morgen geleverd 🎉

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amandje88