Klacht: Beschadigde box

op 05 september 2016 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

3 weken geleden een box besteld. Kwam beschadigd binnen, hier direct melding van gedaan omdat ik bijna uitgerekend ben.

Bericht gekregen dat de box niet leverbaar was en dat ik 4 tot 6 weken zou moeten wachten. Na hierop gereageerd te hebben dat ik geen tijd heb omdat de bevalling elk moment kan komen en daarna in een kraamhotel verblijf. Bij bericht terug werd er gezecht dat de onderdelen na een week binnen zouden komen. Na een week gebeld, werd er aangegeven dat de onderdelen binnen waren. Toen ik aangaf dat ik na 2 dagen ingelijd zou worden werd er gezegd dat ik maar moest wachten tot ik dan weer thuis was na het kraamhotel.
Meerdere malen aangegeven of me geld terug te willen, of een andere box of desnoods een kado bon en dat ik de box kan gebruiken omdat ik na mijn bevalling geen behoefte heb om nog met een bestelling bezig te zijn die ik optijd besteld heb.

Als het voor mijn bevalling afgehandeld kan zijn. Dit kan echter nog maar 2 dagen, had dan graag de box retour gegeven maar hier word niet op gereageerd. Nu zou ik graag een tegoed bon ontvangen zodat er niemand meer langs hoeft te komen na de bevalling.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Babypark

6 maanden geleden - Contact geweest met consument op 09-09-2016. Afgesproken dat we langskomen om de panelen alsnog te ruilen op 14-09-2016 naar tevredenheid van consument.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsebox