Klacht: Beschadigde bestelling

op 14 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een glas screenprotector voor mijn Huawei P8 Lite besteld, toen ik hem uit te verpakking haalde was het hele glas gebroken. Bij mijn bestelling staat nergens dat ik contact op kan nemen over de bestelling.

Inmiddels heb ik al een andere besteld omdat ik mijn telefoon snel goed beschermd wilde hebben, daarom zou ik tevreden zijn als ik mijn geld terugkrijg, als dit niet mogelijk is een nieuwe screenprotector.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 juni 2016 om 22:12 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR 6,85 voor u verzorgen. U hoeft niet te retourneren.

Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Carla
www.miniinthebox.com