Klacht: Beschadigde bestelling

op 14 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een glas screenprotector voor mijn Huawei P8 Lite besteld, toen ik hem uit te verpakking haalde was het hele glas gebroken. Bij mijn bestelling staat nergens dat ik contact op kan nemen over de bestelling.

Gewenste Oplossing:

Inmiddels heb ik al een andere besteld omdat ik mijn telefoon snel goed beschermd wilde hebben, daarom zou ik tevreden zijn als ik mijn geld terugkrijg, als dit niet mogelijk is een nieuwe screenprotector.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 juni 2016 om 22:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR 6,85 voor u verzorgen. U hoeft niet te retourneren.

Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Linda van der Kamp