Klacht: beschadigde bagage

op 29 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon is tijdens de vakantie kapot gegaan.Het scherm is gescheurd maar kan hem nog gebruiken. Ik heb echter een reisverzekering bij de ing dus wil deze graag laten maken.Schade gemeld ook gebeld door de ing maar wat blijkt ik mag mijn telefoon niet laten maken waar ik wil maar moet deze opsturen naar almere (wat overigens niet vermeld staat in de voorwaarden) met een eigen risico van 100€ terwijl deze bij andere maatschappijen 0€ bedraagt. het ergste is dat ik mijn telefoon die ik nodig heb als zelfstandig ondernemer maar liefst 12 werkdagen dus drie weken kwijt ben, te gek voor woorden dus. Ook met het KTC viel niet te praten het enige wat je hoort is “ik moet me aan het protocol houden” geen sorry of medeleven helemaal niks.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn telefoon bij mijn winkel mag laten maken zodat ik deze met 1 uur weer terug heb en deze gewoon kan blijven gebruiken en dat de ING de rekening van € 200 voor zijn rekening neemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 31 januari 2014 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen, mijn collega heeft de oplossing telefonisch besproken. Voor vragen kun je altijd contact opnemen. Alvast een fijn weekend gewenst! Groet, Melin - ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door petervanooijen