Klacht: Beschadigde babykamer

op 30 september 2016 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei hebben wij een babykamer gekocht bij babypark. Hiervan bleken onderdelen beschadigd. Al 4 keer een dag thuis gezeten omdat een monteur vervangende onderdelen komt brengen, telkens zijn deze onderdelen beschadigd. Babypark zou vandaag telefonisch contact met ons opnemen omdat voor de 4e keer onderdelen teruggaan, maar niks gehoord van babypark.
Onze dochter is inmiddels 1 maand oud, maar heeft geen kamertje. Wij hebben wel voor een volledige kamer betaald, maar hebben deze niet. Is dit niet een vorm van oplichting ???

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de kamer, omdat wij onderhand genoodzaakt zijn een nieuwe kamer te kopen, omdat onze dochter al een maand zonder kamer zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ep1580