Klacht: Beschadigd terugontvangen uitlaatsysteem

Keesderover op 05 januari 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik had naar een klant in Frankrijk een nieuwe uitlaat demper gestuurd maar die bleek niet goed te zijn, foutje van mijn kant. Eveneens een middendemper die was wel goed. Omdat het een gecombineerde verkoop was en de prijs daarop was gebaseerd accepteerde ik alleen de verkeerde einddemper.
Het had mij veel tijd gekost en uiteindelijk zou ik er nauwelijks iets op verdienen, accepteerde die klant het niet en wilde beide delen terugsturen daarmee was ik het niet eens en de klant diende klacht in bij Paypal.
Hij werd in gelijk gesteld en stuurde beide delen terug. Helaas was de zware einddemper geloof 17 kg zo slecht verpakt dwz slappe dunne doos en huishoud folie met gevolg dat de demper beschadigd terug kreeg. Daarmee (verbogen pijp) was deze onverkoopbaar en niet meer voor montage geschikt.
Vervolgens maanden bezig geweest met indienen klachten en gevraagde schade 130 euro inkoop werd niet vergoed.
Ze laten je ondanks uitgebreide uitleg met foto’s van schade gewoon in de shit zitten.
Als koper ben je mooi beschermd en krijg je geld terug als verkoper laten ze je stikken en onbeschermd.
Schandalig
Van mij hoeft Paypal niet meer ofschoon het een gemakkelijk medium is om geld te ontvangen of over te maken.
Schande Paypal !!!

De 130 euro schade vergoeding zo’n groot bedrag is het nou ook weer niet voor zo’n wereld bedrijf, ik ben een heel kleine ondernemer

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keesderover