Klacht: beschadigd pvc laminaat

op 02 juni 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Op 26 mei jl mijn gewonnen kavel van 70 vierkante meter pvc laminaat op kurk ontvangen. Bij het beter bekijken van het laminaat kwam ik er achter dat er zeker minimaal 10 vierkante meter niet bruikbaar is vanwege beschadigingen van mes en groef. Dat de kavel schade kon bevatten stond niet verteld in de advertentie. Diezelfde dag (26 mei) heb ik direct een klacht gestuurd naar BVA, met een aantal foto’s van de schade. Hierop geen reactie gekregen. Vrijdag 28 mei een herinnering gestuurd, weer geen reactie. Vanochtend weer een mail gestuurd en weer geen reactie.

Doordat er zoveel schade aan het laminaat is, ben ik bang dat ik nu niet voldoende heb om mijn hele woning met het laminaat te leggen. Ik zal dus voor 1 slaapkamer van 12 vierkante meter nieuw laminaat moeten aanschaffen. Mijn budget laat dit niet toe, ik heb voor de gehele kavel 650 euro betaald en 120 euro aan de verzending. Ik verwacht dan ook minimaal 200 euro terug voor de compensatie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 04 juni 2021 om 09:02 geantwoord

Beste Diana,

Bedankt voor je review en wat vervelend dat je vloer beschadigingen heeft. Ik heb je mails gezien en neem contact op met de verkoper om de mogelijkheden te bespreken. Zodra ik meer weet breng ik je op de hoogte.

Helaas hadden wij de afgelopen periode een behoorlijke achterstand in onze mailbox. Een nieuwe mail sturen helpt daarom niet, bij spoed kan je ons beter bellen op 033 460 0070.

Maurits - BVA Auctions

Heeft op 04 juni 2021 om 15:01 geantwoord

Er is nog geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Engelen